søndag 19. desember 2010

Juleforbredelser

Det går i juleforbredelser om dagen, i tillegg til at jeg jobber. Så dagene bare flyr avgårde. Har fått bakt julekaker, juleølet er brygget, julekortene er sendt ut og i går ble juleflatbrødet bakt. I morgen skal jeg på jobb igjen og etter jobb skal jeg handle inn de siste julegavene, så da er det bare litt julepynting igjen så er vi klare:)
Tror alle som titter innom bloggen min har mottatt julekortene vi har sendt, så derfor kan jeg endelig vise de frem til dere.

Årets julekort med bilde av hunden vår Tim
Noen fikk blomster som kortet over og noen fikk julestjerneblomster.

1 kommentar:

  1. Takk for sist!! Veldig artig julekort med bilete av ein nisse-fin Tim:)Ikkje gløym å kose deg mykje med julepynting og innkjøp!!Stor klem tante:)

    SvarSlett