onsdag 26. desember 2012

Årets julegaver

Nå er alle pakkene pakket opp,så nå kan jeg vise dere hvordan årets pakker fra oss så ut. Alle pakkene ble pakket inn i gråpapir, slik som jeg gjorde med kalendergavene til Erica. Til bånd har vi kjøpt rødt bånd, som er mer papirlignende enn vanlig bånd og pakkelappene er i litt samme stilen.
Under er et lite utvalg av noen av pakkene.
Gavene liggende under treet
Årets juletre var det jeg, Tess og Tim (hundene) som hentet i skogen. (samboeren kom ikke hjem igjen til jul før juleaften om morgenen, så da måtte jeg fikse til jul selv).
 Jeg tok med meg snowracer, sag, hyssing og hundene og gikk ut på tur. Hundene koste seg og jeg koste meg. Treet hadde vi sett oss ut i sommer,slik at jeg visste hvilket jeg skulle ta. Jeg måtte grave bort snøen som var rundt det, før jeg kunne sage det ned. For det kom ganske mye snø her de den siste uken før jul. Treet festet jeg på snowraceren med hyssing og drog det med hjem. Utrolig koselig å ta med seg hundene ut i skogen og hentet juletreet sitt selv :)

Ønsker dere en fin romjul!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar