torsdag 3. januar 2013

Januar mysteri

Nytt år og nye prosjekter. I år har jeg meldt meg på to strikkealonger på uformelt. Den ene er DUGG og den andre er Wims sin sokkealong 2013. I sokkealongen har det denne måneden kommet tre strikkevalg:
1) Mariussokker i en eller annen variant
2) Et sokke-mysterium (som Wims legger ut til oss)
3) Strikke et par sokker, der man bruker et mønster man har i en av sokkebøkene sine.

Jeg har nå strikket del 1 av sokkemysteriet sine 4 deler. Det kommer en ny del hver fredag, noe som betyr at neste del kommer i morgen. Gleder meg!!
Jeg strikker sokkene i mørk lilla Fabel på pinne 2,5.
Slik ser sokkene mine ut nå, før neste del kommer...

3 kommentarer:

  1. Så moro at du strikker mysteriesokkene og gleder deg til neste del. De kommer til å bli knallfine i den fargen. Herlig fabelfarge det der :O)

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se fortsettelsen for disse ser jeg kommer til å bli kjempe fine. Fin farge du strikker dem i.

    SvarSlett
  3. Spennende sokkemysterie! Gleder meg til å se resultatet!

    SvarSlett