tirsdag 8. januar 2013

Trenger du maskemarkører?

Fredagskvelden brukte jeg til å kose meg med å lage maskemarkører.

Jeg er veldig opptatt av at maskemarkørene skal være veldig lette, slik at de ikke ødelegger strikketøyet og at man ikke merker så mye til at man har den hengende. 

Det ble røde, grønne, mørke- og lyse rosa, blå, turkis, sølv og gull.
Noen av de jeg lagde festet jeg på et nøste Kauni.. Syns fargene kom så godt frem på det.


Kunne du tenke deg noen maskemarkører, selger jeg en pakke på 5 stk. for kr 70,- pluss kr 20 i porto.
Send meg en mail til: nina.stromsem@gmail.com



I tillegg til de man fester på selv, med lås, lagde jeg også noen som man bare trer inn på strikkepinnen.

Kunne du tenke deg noen av disse, gi beskjed om hvilke type du kunne tenke deg, eventuelt om du vil ha noen av hver :)

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar